Hej igen!

Jag började må mycket bättre i tisdags, var också på utvecklingssamtal då. Som jag verkligen inte ville gå på. Men det blev inget prat alls om betygen, tack och lov! Blir bara stressad över att höra ordet betyg. Jag kommer ju ändå inte kunna få något betyg i svenska, matte, engelska som jag har kämpat med så länge nu. Så nu är jag helt fri från de (förutom engelska, det valde jag att ha kvar) och prov. Blev så glad när jag fick höra att jag inte behövde göra nationella proven. Har verkligen varit orolig över de. Istället ska jag jobba med lite bild och hemkunskapsuppgifer för att nå godkänt där istället.
Enda sen jag blev sjuk i början av sjuan så har jag haft problem med skolan, har stressat ihjäl mig och känt mig pressad. Det jobbiga var nog också att skolan tog all den lilla energin jag hade.

Så jag känner mig så fri nu, det var som en stor sten lättnade från hjärtat. Som jag har gått runt med i 2,5 år. Jag är faktiskt väldigt glad över att det inte alls är länge kvar av nian nu, det ska bli så skönt att kunna börja om helt till hösten. Glömma allt det jobbiga som har hänt under högstadiet. Men även komma ihåg alla de goda stunderna. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0