Laktos - gluten - ägg !

Det som jag har oroat mig så mycket för fick jag svar på igår. För mamma ringde Lillestrøm igår för att höra om svaren på mina prover. Och jaa det visades att jag inte tålde gluten. :(
Men något som jag blev riktigt chockad över var att jag inte tålde ägg eller äggvitan för att va mer extakt. Det trodde jag verkligen inte! Så dags att lägga om min kost igen då. Allting smakar ju så annorlunda nu..
Det kommer säkert ta evigheter nu att lära sig allt, tyckte att det tog tid med laktos - men nu gluten och äggvitan! Aaargh!
Och inatt var det första gången på länge som jag äntligen kunde sova hela natten utan att vaknat 100 gånger på en timme. Ingen mera magont! :D

Jaja, det är ju tur att man ser så ljust på livet ändå. :)


Mamma var ju tvungen att handla igår - hade ju typ inget hemma som jag kunde äta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser faktiskt gott ut! Lycka till med nya kosten, hoppas allt ordnar sig! <3 Svar: Tack så mycket´, vad gullig du är! ;D

2010-12-22 @ 16:46:25
URL: http://millyzz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0