My new bff, Dennis <3

Idag orkade jag ta mig ut för att åka till Ski, för att ta nya blodprover. Inte så mycket att säga om det eftersom vi glömde några papper hemma så kunde inte ta de.. heheh. Men passade på att mysa lite med mamma på Ski Storsenter istället. Var bara inne på Bikbok och Gina Tricot, heeelt slut efter bara två butiker. Men fick i alla fall tag på en ny bikini på Gina Tricot.



Det här är nog världens godaste sallad, mums! :D

Också kom vi hem med den här söta saken. My new Bff, Dennis. ♥ Som egentligen är lite mer grålila i verkligheten. :-)


Och tack så mycket för alla fina ord om förra inlägget som jag har fått på bloggen, facebook och sms. Blir helt rörd! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken sötnos! :) Hade själv två undulater när jag var yngre :)

2011-05-19 @ 19:00:50
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-05-21 @ 10:32:41
Postat av: Jenlen

Så söt liten :) Så gott det där såg ut föresten!

2011-05-21 @ 22:41:35
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ååh! Så söt! Hade ju själv en undulat förr som hette Gulli! Hon var så underbar och var alltid den första som hälsade när nån kom in genom dörren. Jag lärde henne också att vissla på olika sätt! De är så underbara! <3

2011-05-22 @ 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0