Bilder från Emelie's 16 års dag

Hej på er igen! Jag har varit allt för upptagen för att orka blogga. Och jag som inte hade haft en enda dålig dag på nästan sju veckor så gissa vem som fick feber i lördagskväll? En överlycklig tjej kan jag säga! Men får uppdatera det allra senaste. För i torsdagskväll firade jag och många härliga tjejer Emelies 16 års dag ute på sjön. Folk trodde seriöst nog att vi var helgalna (något nytt?) som stod och väntade såhär när Emelie kom till hamnen. :)




Btw, Glöm inte frågestunden som jag har! Ser att jag har läsare så hade inte gjort något med några fler kommenatarer. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie:)

Ja det är en oförglömlig kväll:D var helt sjukt roligt:) ja folk tittade ganska konstigt på oss/er haha men kul då:) hoppas du blir frisk tills på torsdag kram<3

2011-07-19 @ 15:27:25
Postat av: julia

sv: åh tack! vad kul, vart skulle du allra helst jobba inom mode då? :)

ja Grekland är så mysigt !

2011-07-19 @ 17:43:04
URL: http://nattstad.se/juliaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0