LdB Bronze

Måste bara tipsa er om den här:




Jag har länge varit ute efter en lätt tonad dagkräm, sen jag blev sjuk så har jag varit väldigt blek, dvs i över två år, och det stör mig så himla mycket. Jag fick en massa idiotiska kommentarer om just för att jag va blek, men helloo är man sjuk så kan man ju inget för det?
Jag solade en del solarium för ett år sedan för att slippa få såna onödiga kommentarer, men inte ens solarium hjälpte. Lite före det använde jag brunkräm, jag dränktes typ av brunkräm under en period - allt för att slippa höra idiotiska kommentarer om mitt utseende. Allt pga mitt dåliga självförtroende då.

Men den här är faktiskt riktigt bra, jag har ingen aning om priset men jag gissar på att den inte kostar så mycket - den är verkligen värd att prova! : )
Och något annat som är bra är att den inte luktar så hemskt heller, utan den här luktar typ som en mild body lotion eller som solkräm. Någon blandning av det.
Skillnaden ser ni nog lite på halsen, provade den lite snabbt förut och missade tydligen lite, haha jaja.. : )


Kommentarer
Postat av: Monica

Den är inte alls dyr, kostar ca 60-70 kr

2011-01-25 @ 09:26:06
Postat av: Anonym

Jag den ser värd ut att prova jag har lixom ganska ljus hud men jag blir inte retad.. Men Tack för tipset..

2011-01-25 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0