den där söndags känslan

Jag hatar den känslan man har på söndagar av att helgen har gått så fort och att man imorgon kommer vara tillbaka på skolan igen. När man vaknar på måndag morgon efter två sköna dagar så vill man helst av allt bara krypa ner under täcket och bara stanna där till det har blir helg igen. 
 
Säkert fler som håller med om det där, men livet måste ju gå vidare. Det enda positiva med skolan är väl att möta sina underbara vänner, det är i alla fall det som får mig att hoppa upp ur sängen på måndag morgon - och resten av veckan. : )


Har ni några planer för dagen ?
Det har jag.. Ska försöka att städa mitt rum före det blir allt för stökigt, och borde städa igenom garderoben också. Hur kan man ha så mycket kläder egentligen? Får inte längre plats med allt i garderoben! haha..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja eller hur! Den känslan har jag,man är j typ deprimerad hela dagen för man vet att det är skola imorgon. Men som du säger vännerna gör så att man orkar med skolan;)<3

2011-01-16 @ 16:05:18
Postat av: Sara

sv; yääs de är bra ! :)

Tack detsamma ! :D

2011-01-16 @ 16:36:03
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej! Jag har nu Dagens Blogg , vill du vara med och tävla... klicka in på min blogg då i anmäl dig=)

You have nothing to loose=)

Goos Luck!

2011-01-16 @ 17:23:11
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0