cooler than me

 

Var ju på möte på skolan förut och det gick bara bra, gjorde upp ett schema om vilka lektioner jag ska ha. Ska ha två timmar varje dag förutom fredagar, har tre lektioner då. Så kommer ha det så i några veckor, kommer ju trappa upp med lektioner när jag orkar.
Tog ju andra B12 sprutan också, det var faktiskt inte så farligt som jag trodde, börjar ju bli van med att få en massa stick. eheh.. 
Kände av sprutan med en gång, får liksom så himla mycket energi. Känns som att jag skulle kunna orka springa ett maratonlopp eller nåt. :D
Men jag skulle antagligen vara död efter..

Just nu så är jag sjukt hungrig, ska beställa kebabsallad från pizzan snart och ska ta det lite mer lugnt före jag ska tillbaka till skolan, så jag får med mig mentortimmen och svenskan. När jag ändå har så mycket energi så orkar jag ju inte sitta här hemma. ;)

Men bloggas senare ! : )


Kommentarer
Postat av: Sandra

taack! :)

2011-01-12 @ 13:11:41
URL: http://sandrathorolfson.se
Postat av: Mormor

Hei Jenta vår. Det er så koselig å ha deg tilbake og se lyset i hele ansiktet ditt og glimtet i øynene igjen. Nå kan det bare gå en vei og det er framover.Glad i deg. Mormor og Morfar

2011-01-12 @ 18:45:17
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0