Helt slut

Har varit hela upptagen idag så har inte hunnit med någon bloggning.
Det känns i alla fall bra att man har hunnit med så mycket idag, och det känns. Mina ben värker och jag är helt slut!

Var ju i Ski några timmar i idag, träffade chefen på Gina Tricot och hon verkade ju jätte trevlig, så det är ju toppen.
Jag var en aning nervös men det var skönt att träffa henne före praktiken för då slipper jag ju att gå och tänka på det.
Hur nervöst hade det inte varit att komma på jobb om jag inte hade träffat henne före? eheh..
+ att det blev lite shopping, behövde ju nya höstskor och hittade faktiskt två par!

Och det har varit en super kul kväll med de bästa, Malin och Tanja. Kolla in Malin blogg senare för att se en sjuk (?) video. http://minbastisbetyderallt.blogg.se :-)


Bloggas!


random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0