- This is halloween

Vet äntligen vad jag ska ha på mig ikväll på halloween festen. Blir inte det jag egentligen hade tänkt att vara - vampyr. Ska ju trots allt på en till fest om två veckor, så får se om det blir vampyr då.
Vad jag ska va orkar jag inte att avslöja än det är liksom inget sådär stort, men bilder kommer ändå nog imorgon. Shit! Kom på att jag inte har lagt upp bilderna från Turkiet, oops..

Såå är det någon som har något bra musiktips som passar på en halloween fest? vet ju redan en del, men behöver en massa. Hah, Det där lät lite skumt.. Men Marilyn Manson är ju verkligen ett måste på halloween :-D  This is Halloween t.ex


Clowner skrämmer mig verkligen, ca 3:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0