shopping, shopping !

Jag märkt att det har blivit allt för mycket shoppning i det sista, vet vad mamma menar nu.. eheh. Men men, har typ allt som jag ville ha nu, och det är ju gooood!
Och eftersom shoppingcentret firade fem år nu här i lilla Töcksfors så var det ju en del rea, fick ju 20% på ett par jeans på Bik Bok som jag har velat ha hur länge som helst. + att man fick en goodiebag om man shoppade för 300 (y)
Köpte också ett par högklackade, kilklack det är ju så himla fint. Bilder kommer nog en annan dag. :-)


LOL, jag dör !

Kommentarer
Postat av: emelie

LOLxD,,kände inte igen kristin först,,,för det är väl hon:P

2010-10-30 @ 11:57:19
Postat av: Madeleine

Emelie: Haha, ja det är Kristin ;-D

2010-10-30 @ 12:36:07
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0