- party girl



Första prao dagen gick helt super och har fått några riktigt trevliga arbetskamrater :-) Så jag ser fram emot dagen imorgon.
Mitt jobb är helt enkelt att bara packa upp kläder, städa osv.. Då får man verkligen se hur mycket snygga kläder Gina har, vill ju seriöst ha allt!

Men stack till Bik Bok direkt efter jobbet, skulle egentligen bara få tag på ett linne, men som vanligt slutar det alltid med något mer så det blev ett par fina shorts också. Bilder kommer imorgon .

oops, måste sticka ska se på tv nu, bloggas!


btw, jag gillar bilder som är dubblet så stora som texten, coolt ju :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha exakt samma saker jag får göra. Fast jag fick springa med en massa kartonger också som vägde flera Ton kändes det som upp för en rak trappa x) Det var så jävla jobbigt, sen fick jag prismärka massa :) Ha det bra! Kram

2010-10-18 @ 21:23:46
URL: http://millyzz.wordpress.com
Postat av: My Beauty Secrets

jaa ! false lash effect mascara är bäst :)

2010-10-19 @ 21:36:27
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0