, mys med bästis nu

Hemma från skolan, hade fotografering det sista idag. Och jag hoppas verkligen att det blir bra, men proffsig fotograf det var. Som glömde sätta i kontakten till blixten och snubblade. Hon fick en i alla fall att skratta.
Som t.ex när vi skulle ta enskilda bilder så sa hon efter två bilder: Och lite finare, åh nej jag menar le lite mer.
Så hon fick mig att börja as garva.

Men måste sticka nu, ska ut och möta Malin köpa lite snacks för att sen gå hem till henne å se på Twilight, länge sen jag såg den, blir ju mys.
Och senare blir det möte om London så blir tillbaka till skolan igen, men ser verkligen fram emot det nu. Tre månader kvar.


Kommentarer
Postat av: KajsaKoooo :)

Hej madeleine :) hur fixar man en header på bloggen ?

2010-10-04 @ 15:42:43
URL: http://ourlifesasgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0