Dior

Köpte nytt smink på flyget till Turkiet, ångrar inte ett dugg att jag köpte det. Är helt förälskad i det.


498 norska kronor eller om det var 398 minns inte helt.. :-P  

Jag gillar att det både finns ljusa och lite mörkare färger, jag älskar ju verkligen brun ögonskugga, har alltid använt det och jag klarar verkligen inte av att sluta med det. Även om det är kul att mixa med smink. 
Jag lägger hellre ner mer pengar på något bra smink än att betala billigt för något skit dåligt smink. Ärligt talat så känner jag mig i alla fall fräshare när det är ett bättre lite dyrare smink, än t.ex det som finns på H&M. Inte min typ av smink, men alla har sin smak och det är ju inget fel med det! :-)

Kommentarer
Postat av: :)

kan du inte länka till facebook till dina utlandsbilder så man får se? :) (om dom ligger ute)

2010-10-20 @ 22:19:51
Postat av: Madeleine

Det ska jag göra så fort jag har lagt upp de på fb :-)

2010-10-21 @ 20:45:18
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0