Fattar inte att helgen redan är över

Sådär då var designet äntligen klart, tog verkligen tid.

En sak som jag inte fattar, hur kan helgen gått så fort? I fredags så hade veckan gått så fort att jag inte fattade att det var helg, ganska läskigt att dagarna går så fort..
Men fyra skoldagar sen Danmark på fredag!

I fredags så stack jag och Malin till shoppingcentret efter skolan, kul :) var ju så länge sen vi hade en shoppingdag, sååe det blev väl en shoppade då.
Och igår var det släktträff, det var ganska kul faktiskt, det är tur att man inte är så blyg längre. Kommer ihåg hur det var när jag var mindre, jag hatade att gå å hälsa på allt folk, men i år var det nog jobbigaste att man inte kommer ihåg vem som är vem. Kändes så dumt att svara personen: Hei! Hvem er du? :P



Och på kvällen blev det filmkväll hos mig, hade bjudit fem vänner, gissa hur många som kom?
en, min kära bästis Malin men haha, som alltid hade vi väldigt kul så de fem och en halvtimmarna gick vääldigt fort, men kan väl bero på att vi såg tre filmer så jag har äntligen sett South Park filmen, den var väl som förväntat - helt sjuk!
Men "Terkel i Knipe" äger ju, spec på norska, har sett lite av den på svenska, den suger verkligen då ;)



Kommentarer
Postat av: malin

Hihi bästa kvällen på länge! :D <3

2010-05-30 @ 20:17:31
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0