Konfirmation

Sådär äntligen är konfirmationen över! Känns verkligen bra :)
Fick så mycket fint + en massa pengar såklart. Men fick äntligen systemkamera, Canon Eos 550d den senaste. Sen fick jag ju Dolce & Gabana klocka och andra smycken också fick jag en rosa resväska skit tuff. Men kan tyvärr inte använda den före jag ska till Turkiet i höst. :/ Just det! Fick ju en resa av "onkel og tante" till Aalborg i Danmark reser den 4 juni redan och kommer hem 6 juni, längtar!

Jag har i alla fall haft två riktigt bra dagar, är super nöjd :)



haha, och min kusin Kristoffer "gutten min" :)


Min andra kusin Rebekka som poserar framför kameran ;)


Tror jag var 2-3 år på bilden



Har inte så jätte många bilder på nya kameran, får se om jag lägger upp fler när jag får tag i fler bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0