Dreams



Jag har funderat och funderat men jag är helt säker på mitt beslut nu, jag ska sluta spela gitarr.
Har spelat i ca 4½ år, men jag orkar inte mer dessutom har jag inte samma intresse för det längre, så just nu känns det som om gitarr bara är som ett annat "tråkigt" instrument.

Men jag har lust att göra annat än att bara lägga ner en massa energi på gitarren, jag är helt besatt av foto och mode, det är typ det enda som gäller för mig nu. Drömyrket är ju att bli en modefotograf men det är verkligen ett sjukt tufft jobb men om man satsar så klarar man det, eller ?

Så nu i sommar har jag tänkt att testa på nya saker med kameran, att fota människor i stället för saker, jag har redan en massa idéer som förhoppningsvis blir bra ;)


(Bild från google)



Kommentarer
Postat av: Joel!

:O Noo! lägg inte ner gitarren! :o lr sälj den inte i alla fall!!

Fast de e klart! smaken e som Baken x) alla e inte lika förälksade i gitarrer som jag xD

2010-05-02 @ 20:07:38
Postat av: Malin

Sv; Mm supergott ;) Stödjer ditt beslut föresten, jag ska ju lägga av med sången, altså bara i Musikskolan då.. men kommer aldrig sluta sjunga. ALDRIG ^^



Kraam!

2010-05-02 @ 20:58:03
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; haha inte jag heller, slutar jag sjunga är nog jorden nära att gå sönder eller nåt xD Jag lever i stort sett för det.. sjunger hela tiden.. ;o



hihi kram <3

2010-05-02 @ 22:28:30
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: sara

Visst är han?! Tack!

Hoppas du börjar följa våran blogg! :P

Kram!

2010-05-03 @ 19:08:42
URL: http://bieberfever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0