"Lite om mig" :P

Kärlek:
- Blivit sårad: Ja
- Blivit älskad: Vet faktiskt inte
- Älskar du en person för tillfället: Nej.
- Trött på att vara singel: Ja!

Dina nära:
- Vem betyder mest för dig: Familj och vänner
- 10 falska vänner eller 1 bra vän: En bra vän
- Sätter du dina kära före dig själv: Ja, oftast
- Jämnåriga eller äldre kompisar: Både och

10 snabba:
1. Häst eller katt: Häst, är allergisk mot katter (a)
2. Cola eller Fanta: Fanta
3. Ny musik eller metall: Ny musik
4. Metall eller punk: Punk
5. Dansa eller sjunga: Dansa
6. Godis eller chips: Godis
7. Sommar eller vinter: Sommar
8. Data eller tv-spel: Data
9. Fäger eller svart: Färger
10. Sminkad eller naturlig: Helst sminkad

Personligt:
- Trött på livet: Nej
- Dåligt självförtroende: Nej, inte nu längre
- Många falska vänner: Nej, men har haft..
- Många bra kompisar: Ja
- Nöjd med utseendet: Helt okej väl
- Skulle du förändrat utseendet om du fick chansen: Tror faktiskt inte det.
- Smart: Nja, beror på vad det gäller ;)
- Snäll: Ja, oftast
- God hjärtad: Ja, eller i alla fall vad jag fått höra

Andra personer om dig:
- Blivit mobbad: Ja
- Har en främmande stoppat och börjat prata: Haha, ja
- Har flera personer av motsatta könet berättat hur fin du är: Ja
- Har en person sagt att du har en vacker personlighet: Ja :)
- Får du andra att le: Ja.
- Har du upptäckt att någon bara har suttit och stirrat på dig: Åh fy ja, det värsta som finns..
- Blivit utbjuden på dejt: Nej
- Blivit utskälld: Ja, inte alls kul :(

Första:
- Bästavän: Vill inte nämna hennes namn
- Jobb: När jag var åtta (jobbade på familjefirmat)
- Begravning: Var ca åtta år sedan för farfar :(
- Lång resa: Var till Cypern
- Cd jag betalat för: Eh.. Bubbles eller något sånt skit xb

Sist:
- Jag åt: Hemmalagad pizza
- Drack: Vatten med isbitar
- Reklam jag såg: Minns inte helt
- Personen jag pratade med på telefon: Mamma
- Sms från: Mamma
- Sms till: Mamma
- Personen jag såg: Mamma igen (a)
- Personen jag gav en kram: Min kusin på 1,5 :)
- Jag hade på mig: Jeans, vitt linne, vit cardigan och blå scarf.
- Sång jag hörde: S.E.X - Nickelback
- Irriterande sak: Att plugga för engelska provet!

Det första du tänker på när du hör:
- Hund: Min hund
- Orange: Apelsin
- Is-te: En bloggare
- Regnbåge: Bumbibjörnarna eller nåt sånt?
- Haj: Hitta Nemo :D
- Födelsedag: Presenter, tårta

Tillfälligt:
- Hur gammal ser du ut till att va: De flesta säger 17..
- Har du mördat någon i en dröm: Inte som jag minns
- Har du planer för framtiden: Ja.
- Är du vegetarian: Nej
- Skriver du dikter: Nepp
- Är du lång: 172 cm
- Är du elak: Nej, inte ofta i alla fall.
- Är du allergisk mot något: Pollen, damm, katter, annanas har astma och är laktosintolerant.
- När hade du ditt första förhållande: När jag var 11 år
- Är du rädd för något: Lite höjdrädd, ormar, spindlar + mer (a)
- Vänsterhänt eller högerhänt? Både och faktiskt, men skriver med vänster.
- En sak som du inte klarar dig utan: Plattång!

Kommentarer
Postat av: malin

ehm.. du menar väl "lite om dig" för jag tycker det ser mycket ut :P

2010-05-12 @ 09:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0