Heldag i Strömstad

Vaknade i morse halv åtta av att mormor ringde mig och frågade om jag hade lust att följa med till Strömstad. Blev lite fundersam ibörjan men sa ja efter lite tänkande. Och jag ångrar inte att jag sa ja, vad skulle jag annars gjort idag?
Åkte lite efter nio och kom hem runt sju på kvällen, blev en lång men kul dag med shopping. :)

Kollade på systemkamera med morfar också. Har ändrat mig, vill ha en Canon Eos 550d den nyaste, lika bra att köpa den istället för en av de gamlaste, eller?
När jag ändå ska gå media och bli fotograf vill jag ju ha en bra kamera som funkar både för proffs och amatörer!

Men är så himla trött nu så ska sova, god natt! :)


För mitt försvar så skulle jag fixa håret lite före bilden togs, riktigt bra med självutlösare!

Kommentarer
Postat av: malin

sv; I know :D har typ bestämt mig för att köpa en nu, men ville bara höra vad ni läsare tyckte också :)

2010-05-09 @ 17:30:55
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0