En månad, en dag..

Shit, märkte nyss att det bara är en månad kvar till KISS konserten imorgon! Jag fattar fortfarande inte att jag ska på konserten.. Kommer ihåg när jag fick biljetten i julklapp, först fattade jag absolut ingenting för mamma hade köpt en KISS t-shirt också och så säger hon: Det är något mer i. Så jag öppnar och vad får jag se, biljetten! Fick seriöst chock, för jag hade tjatat så mycket om att jag önskade mig det till konfirmationen, men de orkade inte vänta med att ge mig det, har ju tjatat om det i ca två år (a)

Men jag som knappt har lyssnat på låtarna på det nya albumet Sonic Boom, så kommer nog nörda ihjäl låtarna i en månad nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0