Limalägret 2010

Tja! :)

Hemma från Limalägret igen, ärligt det var inte så kul som jag hade trott.. Det bästa med lägret var väl att jag äntligen fick åka snowboard.

De två första bilderna är från Limalägrets hemsida,




Kristin, http://kixii.blogg.no




Jag på snowboard.



Samantha, jag, Kristin och Nathalie i bussen till Sälen



Och Emil hade i alla fall ingen lust att vara med på bild, men det stoppar aldrig mig :)



Andreas och Calle



De sista bilderna är tagna från klassrummet vi sov i


Var meningen att jag och Kristin skulle ta fler bilder och filma när vi åkte snowboard, men hah gissa vad ? Vi glömde bort det..


Kram ;*

Kommentarer
Postat av: malin

Ser jättekul ut! hoppas att du hade de kul! hade tänkt skicka sms till dej o önska dig en fin resa. men har inte haft pengar på ett tag, hoppas du mår bra iaf. :) kram malin

2010-03-05 @ 23:53:09
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0