Snart sommarlov!

Två dagar kvar till skolavslutningen det känns verkligen bra, vill bara ha sommarlov nu! :)
Men det är ju väldigt soft på skolan nu det blir mest film eller håltimme. Som idag då såg vi på American Pie The Book Of Love, har sett den en gång förr på filmkvällen hos Ida. Fast var lite kul för våran lärare hade tydligen också sett den en gång förr han också (a)
Sen så fick vi sluta kvart i två, inte varje dag man är hemma till två!

Men det har varit en kul dag i alla fall, för efter skolan cyklade jag, Malin och Tanja till Coop för att köpa glass fast slutade med chips och dricka också. Haha, har nog aldrig varit så flum någon gång! ;)
Jag är faktiskt väldigt stolt över mig, jag tränar typ aldrig pga av att jag alltid blir sjuk efter jag ansträngt mig, men jag och Malin cyklade typ genom hela Töcksfors, crazy att tänka på att jag egentligen orkade det + att Malin fick en guidad tur av mig, var tydligen inte alla ställen hon hade varit på som vi cyklade på.


Mongo hand.. ;p

Kommentarer
Postat av: malin

Hihi jag är också stolt över dej <3 :D

2010-06-09 @ 22:23:07
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0