Även i mina drömmar går tiden för fort

Före jag ska sova i dag har jag bestämt mig för att bli klar med att städa rummet även hur sent det blir så ska jag bli klar, är så trött på ett rum med kläder överallt! Det är nog det enda negativa med kläder tror jag..

Sen älskar jag bara att värmen äntligen har kommit, var till och med 22 grader i poolen idag, gilla!
Så idag hoppas jag verkligen på att jag har blivit brun, om jag inte har blivit det fuskar jag mig fram till det.
Är så trött på att va blek!

Sen idag har jag räknat ut att det bara är en månad kvar tills jag fyller 15! Jag har säkert sagt det här förr: Men tiden går verkligen fort! I bland är det faktiskt lite läskigt.
Och inatt så hade jag verkligen en skum dröm. Jag satt inne i sal 7 på skolan och sa till en kompis: Är det redan skola? Hon svarade: Ja, fatta hur fort sommarlovet har gått!
Precis när personen hade sagt det, vaknade jag med ett ryck och fattade nada för drömmen verkade liksom så verklig, men gud vad skönt det var när jag fattade att det fortfarande var sommarlov! ;)



Kommentarer
Postat av: malin

Ja vet! Det är nästan läskigt! vi får hänga en massa mer i sommar än va vi gjorde förra året tycker jag! :) man får ha roligt sålänge det är sommarlov! :))

2010-06-27 @ 10:32:04
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0