Har bara vääldigt tråkigt

1. Hur gammal är du om 10 månader? 15 år och 9 månader
2. Vem ringde dig sist? Mamma
3. Har du något djur? Ja, en hund och fiskar
4. När drack du kaffe sist? Minns inte helt, men tror det var för ca en vecka sen.
5. Är dina föräldrar gifta? Inte med varandra, men det är bara mamma som är gift på nytt.
6. När pratade du med din mamma sist? Igår kväll
7. Gillar du att flyga? Det går ju klart mycket fortare än tåg, bil osv men kan erkänna att jag har fått lite flygskräck på sista tiden..
8. Hur många länder har du bott i? Ett, Sverige
9. Hur många syskon har du? Två, en lillasyster och en storebror
10. Kan du vissla? Haha ja, förr så gjorde jag det hela tiden!
11. Vilken är din favorit smak på glass? Älskar glass, så har allt för många favoritsmaker.
12. Vad gör du om en timme? Gissar på att jag sover.
13. Har någon lärare sagt till dig på lektionen för att du sitter och pratar? Ja, hände ganska ofta de senaste veckorna före sommarlovet..
14. Kan du spela poker? Nej, har aldrig spelat pga att jag aldrig förstått mig på det.
15. Vilken är den sista låten du hörde på? Save You - Simple Plan
16. Känner du någon som har födelsedag samma dag som du? Nej.
17. Hur många länder har du besökt? Norge många många många gånger, Danmark två gånger, Tyskland, Spanien (Mallorca), Grekland en gång (Aten) och Kreta två gånger, Cypern en gång och Polen två gånger.
18. Pratar du andra språk mer än ditt modersmål? Anser både svenska och norska som mina modersmål pratar norska lika mycket som svenska, och sen kan jag väl engelska och lite spanska.
19. Pool eller hav? Helst hav, men pool när jag är hemma.
20. Äter du frukost varje dag? Ja, oftast.
21. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder!
22. Vad är det senaste du köpte? En foundation när jag var i Karlstad.
23. Vad är ditt favorit program på tv? Det är många! Men det jag ser mest på är väl: Gossip Girl, One Tree Hill, CSI, Vampire Diaries osv..
24. Vad är din blodtyp? Inte så viktigt just nu väl..
25. Är allt tillåtet i krig och kärlek? Nej.
26. Har du solat solarium i det sista? Nej, inte sen i februari faktiskt.
27. Är du beroende av tv:n?
Ja, ibland (a)
28. När du slår av väckarklockan, brukar du somna om igen då? Hah, ja ibland fast sätter ofta på snooze.
29. Kaffe eller energidryck? Energi
30. Om din kille/tjej var otrogen mot dig, vad hade du gjort? Det har aldrig hänt, men om det hade hänt så hade jag nog blivit väldigt ledsen och förbannad. Vad jag hade gjort vet jag inte förrän det händer i så fall.
31. Vad är det värsta ämnet i skolan? Religion och NO
32. Vad är det bästa ämnet i skolan? Helt klart bild! Sen är engelska inte så dumt :)
33. Vart ska du bo när du blir äldre? Å hjälp.. det vet jag faktiskt inte än, men gissar på att jag flyttar från lilla Töcksfors.
34. Vad drömde du inatt? Det jag skrev i det förra inlägget.
35. Vart blev du född? Karlstad BB
36. Har du någon gång gillat någon som du inte trodde du hade chans på? Ja,
37. Är det någon i dina tankar just nu? Ja..
38. Kyss eller kram? Beror på vem och vilken anledning det är.
39. Skulle du förändra dig för en kille/tjej? Nej
40. Om du hade blivit född med det motsatta könet vad hade du då fått heta? När jag frågade mamma för ett tag sedan sa hon: Andreas, Alexander eller Kristoffer.
41. Vad är din favorit frukt? Älskar frukt så har allt för många favoriter.
42. Tror du att folk pratar skit om dig? Ja, jag vet flera som gör det. Men orkar inte bry mig om det.


Bild från i höstas när jag var i Polen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0