Helt undeeeerbaaar konsert !!

var heeelt sjuuuukt braaa !! :) Jag måste säga att de är riktigt coola för att vara runt 60 år alltså!
Hände flera sjuka saker på konserten..
Det första var att när vi (jag, min låtsaspappa & morbror) nyss hade kommit till Vallhall Arena (där mitt favorit fotbollslag tränar btw :D) så kommer det fram en kille och säger hej, det var tydligen en jag kände också för jag visste att det var en som jag kände som skulle dit, och jag fick ju chock för hur stor chans är det att man träffar på någon som man känner där det är flera tusen människor? Haha, skumt :P
Den andra grejen var väl att jag köpte en huvtröja och mitt under konserten så märker jag att det är något som ligger i ena fickan, jag kollade och där så låg det en Samsung mobil! Men fick lämnat tillbaka den där jag köpte tröjan.
Tredje var att det var någon killar runt 20 års åldern som stod och tog lite kort på sig själva före konserten, när Wig Wam spelade och så började de ta kort på oss och jag kände att jag inte var någon sån där riktigt linslus just då så jag tog bara händerna framför ansiktet för att slippa va med på kort och han ena killen började små reta med mig och härma osv, schysst.. ;p och han var ganska lik Billie Joe Armstrong sångaren i Green Day :p
Sen så luktade jag typ fyllo under hela konserten pga av en gubbe som spillde öl över mig, trevligt!

Men annars så var konserten bara lyckad!


Något som var coolt, det var att min morbror och min låtsaspappa lyfte upp mig så jag satt på deras axlar så jag kunde se över heeela arenan, det var helt fullt! :D

Hade tänkt ladda upp en video men Windows Movie Maker krånglar som vanligt.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0