Fler som ska med till London?

Var på möte idag på fritidsgårn om London resan i 9:an, snälla säg att det är fler som ska med, blir ju ingen resa annars ju! Och jag har alltid velat åka till London så jag kommer jobba hårt för att komma dit.
Jag trodde jag verkligen skulle dö när jag fick reda på att London inte skulle bli av efter det förra föräldramötet som var för några veckor sedan men det är bra att vi har fritidsgårn och att Anders, ungdomsledare? verkligen ställer upp på det! :)
Har ju sett fram emot att resa till London sen jag gick i 4:an ju ganska synd som det inte blir något.

Haha, så jag, Malin och Ida diskuterade för fullt förut på msn om massa idéer för att få ihop pengar till London, för vill verkligen åkaaaa!
Bara det är runt 15-20 personer som anmäler sig och om vi får ihop nog med pengar så åker vi ju, så kom igen nu det är ju typ bara tjejerna som är intresserade, herregud killar :o


Kommentarer
Postat av: Linus

Jag ska med :D

2010-06-08 @ 17:42:04
Postat av: K A T T i S

tycker att alla borde åka dit, för dom som inte åker förstår inte vad dom missar! helt underbart! :)

2010-06-09 @ 21:12:48
URL: http://onlykattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0