Trög bloggning om Stockholm :')

Fredag: Upp tidigt, ingen sömn på hela natten eller hela dagen! Var hur trött som helst på kvällen.
Det första som hände när vi kom till hotellet var att det var en reporter och en fotograf från Aftonbladet som började fråga min bror om han ville ställa upp på en intervju. Hah, Jag var tydligen för liten för den andra intervjun de hade -.-' Men pratade i alla fall lite med fotografen. :)
Men i alla fall senare på dagen blev det att kolla runt på Gamla stan, hur mysigt som helst! Och efter det Skansen.


Jag och min otroligt jobbiga men söta lilla syster ♥


Ja.. ingen kommentar  ? :P


Lördag: Frukost inne i Globen ;) Ganska coolt egentligen. Och utsikten från hotellrummet var också Globen..
Men i alla fall shopping på dagen var så himla vaaarmt så var ingen idé att gå på Gröna Lund förrän på kvällen. Var sjukt kul, men tyvärr så blev det strömavbrott på en berg o dalbana liknande karusell som jag hade så lust att åka, typsikt ja.. Haha, men spöktåget skrämde iaf livet av mig. Åh nej, jag är ju inte alls lättskrämd ;(  men den var i alla fall mycket bättre den på Gröna Lund än den i Danmark.



Haha, alltid syskonkärlek mellan oss (a) ♥


Söndag: Packa, sen ut på shopping i ca två timmar sen åka tåg hem igen, den här gången i fyra timmar. Trodde seriöst vi skulle dö av värmen inne i tåget, det var säkert 50 grader! Så ja, vi fick veta att vi hade den varmaste vagnen.. Så det var verkligen en befrielse att gå av tåget efter fyra timmar i ett kok hett tåg!

Men Stockholm kändes verkligen som att vara utomlands - Värmen, musik på gatorna och alla de där gatusäljarna osv. 

Kommentarer
Postat av: SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

vad kul med en resa till stockholm :)



svar: tack du :D

2010-07-09 @ 02:05:07
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0