29 juli

Tror det blev en liten bloggpaus ändå + fel på internet i typ en vecka nu, härligt! (y)
Just nu känns det som att det har hänt en massa som jag verkligen inte orkar skriva ner, förutom.. fyllde ju 15 i måndags den 26 juli :)
Och firade födelsedagen i Norge, och av "tante" Annke fick jag välja present för vi skulle på Vinterbro sentret så hon sa före vi åkte dit: Vill du titta på kläder eller smycken eller vill du ta hål i öronen?
Jag hade funderat på att ta två nya hål i öronen så två nya hål blev det ;)
Hur kul som helst att visa det för mamma hon visste ju ingenting, så nästa år.. tatuering? ;)
Men jag kan bara inte komma ihåg att det var så jävligt att ta hål i öronen, tog ju sist när jag var 6 år, :o

whatever..

Sen i tisdags så var jag i Oslo med mormor - För mer än ett halvår sedan så hade mormor lovat mig en "kosetur" till Oslo eftersom jag har kämpat med skolan i hela 8:an och eftersom jag fick betyg i nästan alla ämnen. Och ja, jag är faktiskt skit stolt så hårt som jag har kämpat så var jag värd den lilla resan kan jag säga!
Tror mormor är helt pank efter all shoppingen, man är väl lite bortskämd :P

Blir ett inlägg utan bilder - hur tråkigt som helst, jag vet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0