Regn, regn, regn..

Har nyss sett på The Last Song. Filmen var lika bra som förväntat faktiskt! Fast ganska sorlig ofc. Den är värd att se i alla fall. :)

Jaha, nu är det redan 1 augusti och det är bara 22 dagar till skolan börjar. Egentligen ser jag fram emot det på ett sätt, det är ju sista året nu på grundskolan men det hade ju såklart inte varit fel med liiite längre sommarlov. Jag är ju annars ganska skoltrött..

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ REGN! Varför kan det bara inte va sol och värme på sommaren man får ju ändå nog av regn på hösten?

Hahah, jag vet att jag klagar men hey! sån är jag :)

Orkar seriöst inte skriva mer så ska nog fortsätta att städa på mitt rum, som vanligt är det kläder överallt! Och en massa presenter som jag fick när jag fyllde år. Men alltid när jag ska städa så slutar det alltid med att jag sitter vid datan istället, typ facebook eller nåt sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0