Praoplats fixad !

Överskriften säger väl allt ? :)

Hela 8:an har prao vecka 8 så jag var och frågade på Björkbacken igår så de ringde mig idag och sa att jag kunde få praktisera där. Det kommer bli grymt kul att få jobba med något man verkligen tycker om, och jag älskar verkligen att ta hand om barn så vad är inte bättre än att praktisera på ett dagis då ? :)



Har kollat en del på konfirmationsklänningar ett tag nu och idag visade mamma mig en jätte fin klänning som jag verkligen föll för direkt, så jag ska kanske til Ski till lördag för att kolla mer på klänningarna. Sen så har jag faktiskt kommit på lite saker som jag önskar mig till konfirmationen, det går ju fort till maj nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0