Norge & Shopping

Kom hem från Norge för några timmar sedan, kul att träffa släkten :) Var egentligen meningen att vi skulle till Hurdal den här veckan, men pga min astma så går det ju inte.. Kan ju inte åka slalom när det är runt -17..

Sov hos min lilla kusin på 10 veckor og taaante :)) inatt skönt att komma ifrån lillsyrran en natt, ibland kan hon vara en mardröm!
Var förresten på Ski storsenter igår hittade faktiskt inget mer speciellt förutom Vålerenga halsduk :D





Förresten i söndags så var jag och Malin på shopping centret, fick köpt mig nya jeans och en t-shirt
och före där köpte jag en ny jacka Bikbok 399,-  och Ipod Nano




Luke Perry i Beverly Hills 90210


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0