Det gäller bara att våga

Har ni någon gång tänk på att det är mycket roligare att läsa en blogg som alltid har en massa bilder ?
Själv orkar jag nästan aldrig läsa en blogg som bara har text och inga bilder - Bloggen blir rätt tråkig då

Jag vet inte ens om det är så många som läser min blogg, som högst har jag väl runt 30-40 sidvisning och ca 20 unika läsare varje dag, tumme upp!
Men så jag bara undrar, hur kommer det sig att man får så få kommentarer? Man ser ju att det är folk inom bloggen, det är ju alltid kul att få kommentarer så därför försöker jag att kommentera så många bloggar som möjligt och visa fram bloggen som att skriva bloggadressen ute där alla kan se den ? Det finns ju massa saker man kan göra för att få fler besökare det är ju bara att kämpa på så når man väl dit.. en dag :)


Kommentarer
Postat av: malin

Fin Header! :) <3

2010-01-06 @ 21:12:29
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: malin

Fin Header! :) <3

2010-01-06 @ 21:13:32
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0