Jacka beställd!

Då var det redan fredag imorgon! Ska bli så skönt med helg, och på lördag blir det filmkväll hos Linus :)
Idag har jag förresten varit hemma från skolan, vaknade imorse av att jag hade jätte ont ihuvudet så orkade inte ens gå upp, jobbigt att det ska vara så..

Btw, inågra timmar idag så har jag letat efter internet sidor som säljer snowboardjackor osv, tror jag har kollat alla sidor nu :)

Kollade på Junkyard flera gånger, men så typiskt missade jag jackan som jag hade lust att köpa för några veckor sedan då för fullt pris, nu var den faktiskt på rea!




Btw, ska bli så härligt att slippa skolan i två veckor nu, nästa vecka är det ju redan dags för prao! Hjälp lite pirrigt när man tänker på det, fattar inte varför. Och nu till lördag är det redan en vecka kvar till Lima! Det ska verkligen bli kul :)




Bild från i höstas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0