PhotoScape

Jag fick ett otroligt bra tips på ett rätt så bra redigeringsprogram - PhotoScape. Jag kan lätt säga att det är mycket bättre än typ picasa och paint.net och såna gratis program! Och ja, photoScape är också gratis! :)
Självklart vill jag ha photoshop och jag har råd för att köpa det MEN nu har jag också problem med att jag ska köpa ett nytt objektiv till kameran + att jag ska till Turkiet och London och en del annat Så naej får vänta med det. :(
Just det! Det var den andra saken som jag såg fram till för att börja 9:an - Mer foto, film och sånt på bilden! Har sett fram emot det sen i 7:an :)







Kommentarer
Postat av: anniken

jeg har photoscape, love it :)

2010-08-04 @ 00:34:26
URL: http://ask8.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0