Fredag den 13:e ?

Är du en sån person som tror på olyckor på fredag den 13:e? Jag kan säga att jag inte helt är sån som är super rädd för det. Men självklart är det nästan inget annat än fredag den 13:e i mitt huvud hela dagen. Radiosnubbarna på Radio Norge pratade om det hela vägen till jobbet, svårt att missa att det är fredag den 13:e.

Men det hände en liten skum sak när jag kom till jobbet och skulle gå till rummet där vi alltid brukar sova på jobbet så tände jag ljuset i ett av lagret och plötsligt så är det något som flyger precis över mig och så lättskrämd som jag är så skriker jag bara till och märker att det är en liten fågel. MEN precis när jag ska gå därifrån så märker jag att det var totalt TRE fåglar! Herregud, sjukt jobbigt att få ut alla tre. Låter helt galet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0