Bjørn Johan Muri ;)

Stoooort faaan! Haha, nej men han är verkligen bra :) Fin röst liksom. Såg han på tv idag på något norsk program och fick höra hans nya singel "Circles" jag kan bara inte vänta på att hans album släpps i september. Men det bästa av allt.. han kommer till Momarken i slutet av augusti, gissa om jag ska dit då. :)

Han har väl varit en av mina favoriter sedan jag såg honom på norska idol var det 2007? Minns inte helt men då kom han tvåa efter Glenn Lyse. Jag minns att jag var ganska irriterad över det.
Jag vet inte om ni minns ni som har läst min blogg ett tag men jag skrev ett inlägg om honom efter han var med i MGP i år, du kan läsa blogginlägget HÄR :)


Kommentarer
Postat av: solin

taack :D

2010-08-03 @ 16:01:26
URL: http://ssolinsalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0