Beroende, inte jag inte :)

Tre dagar kvar till det är skola igen, fick feber natt till onsdag så vaknade med ont i halsen så nu är jag bara vääldigt förkyld, härligt :)

Just nu kollar jag runt lite på systemkameror, och jag bestämde mig för en stund sedan att jag vill ha Canon EOS 450D, den verkar va väldigt bra
Såee.. vet någon vart man kan hitta systemkameror? Har nog kollat överallt,
Nu är det inte länge kvar till konfirmationen, ska bli skönt att bli klar med allt och att slippa att gå i kyran "ofta"
Konfa klänningar är också fixade så nu gäller det bara att komma på vad man ska göra med håret, men jag tror jag vet..
Haha, eftersom jag började skriva om systemkamera är pga av att jag ska få det i konfirmationspresent :)

Men nu ska jag försöka att hitta någon "ny" bild till en header, jo jag vet att jag är beroende :)

Några planer för kvällen då ?




Kommentarer
Postat av: emelie

Snygg header<3

2010-04-10 @ 12:18:07
URL: http://emeliiiecylven.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0