Står inte ut längre !

Har funderat på att ta en bloggpaus men fram till dess så blir det ett snabbt inlägg.

Jag har varit väldigt mycket sjuk i det sista så därför har jag inte orkat uppdatera, men jag är 100% säker på att det verkligen är kronisk trötthetssyndrom jag har för ca 9 av 13 symtomer stämmer in på mig, och jag har inte fått någon vidare hjälp av läkarna här (de kan för lite om sjukdomen..) så jag ska få tid hos en läkare i Norge, eftersom de är mer erfarna om sjukdomen där.

Måndagen var faktiskt rätt skön, hade hemkunskap nästan hela dagen så jag och Malin lagade nog världens godaste pastagratäng *skryter* ;)
Sen har jag ju sagt att jag ska bli bättre på att fota, var så duktig förr och tog en massa bilder men ska bli bättring på det :)



Btw, färgade håret i söndags, är nästan mörkbrunt nu :)



Och ja, det är sant.. Jag är helt normal! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0