Gymnasiedag + massa pluggande

Det har varit en fartfull men kul dag i Arvika på gymnasieskolorna där.
Mitt intryck på skolorna var bra men jag tyckte mycket bättre om Taserud än Solberga :)
Kollade in alla linjerna på Taserud (mediaprogrammet från Årjängsgymnasieskola var där!) och på Solberga kollade jag in Bildestet, men jag har redan bestämt mig för vad jag ska söka - Media i Årjäng, är blivande fotograf (a)
Men det är tur att vi inte söker förrän nästa år i alla fall. :)

Sen idag har jag fått tid med en massa pluggande är klar med teknik uppsatsen om kamerans utveckling, men jag har fortfarnade engelska glosor, geografi och svenska prov i morgon :o





Kommentarer
Postat av: malin

haha, jag pluggar aldrig geografi :P läser samma dag ist xD

2010-04-15 @ 19:34:12
Postat av: Anonym

Jag funderar med på att gå media men jag vill verkligen inte gå i ärjäng "( så skulle jag vilja gå frisör men vill inte gå i karlstad (så är det jätte höga poäng där så där kommer jag inte in "( ) och jag vill verkligen gå i arvika men det var inga roliga linjer där tycker jag "(

2010-04-15 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0