Mer bloggning ? ;)

För ett tag sedan sa jag att jag inte skulle köpa en mini laptop, men jag har funderat en del och det är ju rätt smart å ha det speciellt nu när man bloggar en del och när jag köper en laptop kan jag ju blogga när jag är borta (ska ju självklart skaffa internet så jag kan gå in på internet vart som helst :)

Har kollat på en Dell som jag alltid har haft lust på och som jag föll för första gången jag såg den
också blir det systemkamera, då blir det ju en massa bilder, är ju inte så duktig på det nu men de två senaste dagarna har jag försökt att ta en bilder, har nästan inte tagit några bilder med kompisar i år, förra året blev det en massa bilder men blir nog skärpning på det när jag får systemkamera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0