Det är vååår !

Jag gjorde ju ett inlägg för några veckor sedan om att jag hade beställt kläder från HM, fick en del i går men tyvärr så var inte kläderna som jag hade förväntat mig - De såg mycket bättre ut på internet så fel man kan ta :(

Men jag behåller i alla fall solglasögonen och leggingsen, det andra skickar jag tillbaka och de där blå byxorna har jag heller inte så lust på längre, synd det där.. :( Haha nej, jag ska inte bli emo pga av det där



Men jag gillar verkligen att det är vår nu, har grillat för andra gången idag. Tänk att man kan sakna grillmat så mycket!
Just nu känner jag för att ha det så som på bilden, sol och bad framförallt! (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0