vecka 38

Tjabba tjena hallå ! ^^  har inte blivit någon bloggning sedan måndag, :)

Det gick väldigt bra på konfan i tisdags i alla fall, verkade vara kul.. :)
sen så var jag ju i Karlstad i onsdags så fick pratat med två personer på "Bup"  gud va skönt att få prata ut , du skulle bara veta, ^^ så blev lite shopping då också,




jeans leggings, Vero Moda 249,95 ,-




tub top ? 299.95 ,-

sen så köpte jag en vit stickad mössa på Gina, : - )

Och idag är det ju mâten ska nog en sväng dit i morgon + att min bror blir 16 idag :D blir att fira honom, sen så har jag funderat på att gå på tonår ikväll, men har inte riktigt bestämt mig ännu, :p

Men ha en bra fredagseftermiddag / kväll !

kram , madeleine olofsson : - )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0