ett "normalt" inlägg ?

Har inte blivit någon bloggning på några dagar, har haft så otroligt ont i huvudet sen så har jag bara inte orkat. :')
Men uppdaterar lite sen måndag.

Måndag : Skolan runt 11:10, kul att träffa alla kompisarna igen ! :) sen när jag kom hem var jag jätte trött så somnade..

Tisdag : Morfar körde mig till skolan lite efter elva, kul på matten + samhäll. Vi håller på med grupparbeten om alla politiska partier, så jag hamnade i samma grupp som Malin ! ^^ ( http://minbastisbetyderallt.blogg.se ) så vi är fyra igruppen med Jonathan och Kevin, och vi fick Kristdemokraterna :') men de skulle fixa fram fakta på datan så skulle jag och Malin tydligen ringa till de i kristdemokraterna i Karlstad, haha vi skrev ner allt vi skulle säga men vi ringde inte, lektionen var slut när vi var klara med frågorna så jag tror att vi ska ringa till fredag, undrar hur det kommer gå.. ;)

Idag (onsdag) : Morfar körde mig till skolan så jag var där till 10:05, gitarrspelning 10:10 ^^ hade vikarie idag, jag som hade längtat att få spela country, också är jag ledig nu till onsdag, ska till Karlstad till något som heter Bup ( har något med psykolog att göra i alla fall, :p )

Blev ett himla tråkigt inlägg det här, men kan muntra upp det med några bilder från tisdagen, :)







Haha, vi är verkligen inte normala, men jag gillar det ! :D

blev inte så många bilder som jag trodde, :) men måste nog sluta blogga nu, idol börjar snart. ^^  

Kram

madeleine olofsson ♥

 


Kommentarer
Postat av: malin

,Najsa bilder:)

2009-09-10 @ 19:32:48
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Madeleine Olofsson

haha, tack ^^ <3

2009-09-10 @ 21:40:09
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0