sjukt sjuk ?

Har inte bloggat nu på 4 dagar eller nåt sånt, har inte mått så väldigt bra, så har varit hemma från skolan, och mamma ringde och väckte mig förut, jag va heeelt död då, så hon sa i alla fall något om att jag ska på skolan i morgon, men får se hur jag mår ikväll, just nu känner jag mig helt sjukt trött och sleten, :(

Men i tisdags så var jag på vårdcentralen för att prata med en läkare, och mamma nämnde det där om kroniskt trötthetssyndrom för honom, men det ville han inte ens nämna att jag hade ! ;O fattar bara inte, det är ju en eftersjukdom för körtelfeber och jag har ju läst väldigt mycket om det, och allt stämmer ju, så varför skulle han tro att jag inte har det ? Och att de aldrig hittar vad som är fel ! det skrämmer mig seriöst jätte mycket, och jag mår ju inte direkt bättre av det =?

Så ska till Arvika snart för att prata med en psykolog eller vad det nu heter,  det kan verkligen behövas :)


-  Madeleine Olofsson :)



Kommentarer
Postat av: Jacquline

Krya på dig!

2009-09-03 @ 15:31:33
Postat av: Joel

nej! Stackare! :( Hoppas du kryar på dig! <3 :)

De e ju inge bra att du går runt och mår dåligt! :( <3

2009-09-03 @ 17:41:28
Postat av: Madeleine Olofsson

Jacquline : tack så mycket ! <3

2009-09-04 @ 13:25:33
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine Olofsson

Joel : Tack :) <3 det finns ju bättre saker än det ja, :p

2009-09-04 @ 13:27:08
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0