28 - 29 september .

Blev ju ingen bloggning igår, mamma kom hem från Turkiet. : - ) så fick några kläder. :D
Och idag var det orienteringsdag på skolan, eller ja.. i alla fall halva dagen, ;)) men jag fick ju tyvärr inte vara med. :(
Så vi som inte skulle vara med fick antingen gå ut och gå eller räkna matte, och alla andra förutom jag ville/kunde inte gå.. så då blev det matte i en tom gympasal, :o
Så slutade lite tidigare idag så skönt ! så jag och Samantha stack till Coop före konfan xb

Haha, förresten måste bara berätta en sak som hände igår på Samhäll :
Vi skulle tydligen ha en egen tv-kanal enligt våran lärare, för vi håller ju på med de olika partierna. Så då var det några personer som skulle sitta längst fram i klassrummet å bara diskutera, så till slut blev det så långtråkigt så när de frågade om det var någon som hade några frågor så räckte jag upp handen :
" Kan vi inte byta kanal ? " ;)) haha så det var en del som skrattade..

Hade egentligen tänkt att ladda upp några bilder från igår & idag, men kan inte hitta usb kabeln, jag tror att den kan ligga hos mormor och morfar, :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0