Svar på frågerundan!

Tack till er som ställde frågor! :) Blev fler än vad jag hade förväntat mig. 


Vem är din favorit/värsta lärare på skolan?


Svar: Den blir lätt! Min favorit är såklart min mentor Birgitta, sen värsta lärare är nog spanskaläraren..

Tycker du min kommentar är nödvändig?

Svar: Ja, helt klart! :)

Vilken är din favoitfärg?

Svar: Har flera favoriter men har helt fastnat för gul nu. :)

Varför bloggar du?

Svar: Det har jag också undrat, men jag bloggar nog mest för att jag själv älskar att läsa andras bloggar, men idén kom först inte förrän i februari 09, så har bloggat sen då. :) 


Varför har du alltid så snygga kläder?


Svar: Haha, jag vet inte.. Men jag tycker om att klä mig snyggt, men man har ju sin egna stil så jag vet inte riktigt om det är så många som tycker att jag har snygga kläder. ;)




Kommentarer
Postat av: Christina

Hej! gud va kul att höra att någon iaf uppskattar min blogg haha :)! jo nog kan jag hjälpa, vad för slags konsert är det?=) Om det är musik så funkar ju en lite rockigare look, t.ex en svart klänning med ett brett nita bälte i midjan eller om man har någon slags body liknande topp och sedan en ganska tajt kjol och leggings till, gärna spets leggings:) Eller om man kör på ett par ljusa jeans som är rippade och sedan en svart t-shirt med tryck till?;D Nästan allt funkar, man kan t.o.m köra på ett svart bas linne och ett par jeans (gärna med nån detalj) men då kombinera svarta linnet till något stort halsband o.s.v., typ toppa med accesoarer:) hoppas det räckte haha, kram!

2009-10-11 @ 22:19:15
URL: http://yyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0