Shopping . :)

Var på shoppingcentret idag med mamma, så vi mötte en kompis till mamma där + mormor och morfar så vi fikade ihop, mysigt. :)

Skulle egentligen till centret bara för att köpa ny jacka, eftersom min favorit jacka gick i sönder, så typiskt ! Jag hittade en på sportringen men den hade de tyvärr inte i min storlek så de ringde till Charlottenberg så de kommer få in den jackan med min storlek ! :D

Men sen så köpte jag lite andra saker också :



läderhandskar Kappahl 129,-
fanta lipsmacker Kappahl 25,-
lipgloss Kappahl 14,50,-
halsduk bikbok 199,-
och ett lysrör till akvariumet. : - )

Nu ska jag fortsätta att städa rummet, får besök i morgon. : - )

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0