Hello bloggen . <3

Länge sen sist nu, men har haft några sköna dagar i Polen med min kära mor och mormor. :))
Blev en del shopping för mig då, men det var ju så himla billigt där, och även så har jag en del pengar kvar, inte dåligt då. :D
Men igår så gick ju flyget kvart i tio från Wrocław, seeent -.-  men det var lite turbulens som tur var och det var väldigt klart när vi skulle landa så då såg man ju hela Oslo, tufft :)
Men jämt när vi hade landat och skulle gå upp för den första rulltrappen så var det ett gammaltpar som ramlade i rulltrappen och bakom stod jag och mormor och försökte hålla de uppe, så mormor ropar : Kom och hjälp ! Och som tur var det någon som stoppade och att det kom en man som hjälpte oss, för jag stötte han mannen som hade ramlat med bara mitt ben, så har väldigt ont i benet nu känner jag.. :/

Men nu ska jag börja packa upp, det blir värre.. -.-' men bilder kommer så fort jag har fått de skickade från mormor, :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0