äntligen idrott = ingen No :)

Har en intressant sak att berätta. ;)

Idag så var jag och mamma på möte med rektorn och min mentor, om hur vi skulle göra med mitt schema osv, och vi kom fram till att jag ska ha idrott på torsdagar får ju självklart ta det lugnt nu och kanske bara vara med på uppvärmingen eller något sånt som idrottsläraren sa, men fy vad jag har saknat idrotten ! :)
Sen så har jag ingen mer No heller, var ju meningen att jag skulle ha det en gång i veckan, men eftersom jag får idrotten tillbaka då, så blir det inget av det. ;)

Sen idag blir det bara att plugga på samhällsprovet som är i morgon + att städa rummet lite om jag hinner.
Slänger med en bild som Hanna tog idag. :D






Kommentarer
Postat av: Hanna

2009-10-22 @ 20:35:52
URL: http://galnahannix.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul att du äntligen får idrott.. Men vem har du som mentor?? Katarina lr birgitta?

2009-10-22 @ 20:36:25
URL: http://galnahannix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0