En dag med skratt och huvudvärk, ;)

Vet ni vad? bloggtrafik.nu funkar verkligen ! Ni borde verkligen testa det. :)

Idag så var jag ju i kyrkan vid elva, så fick min första signatur idag. ;) Sen efter gudstjänsten så var det ju fika, efter det bestämde jag, Malin, Tanja och Samantha att vi skulle sticka en sväng till shoppingcentret. Haha och vet ni vad som hände där? Vi var inne på BikBok för att prova kläder som inte direkt var så snygga, så jag hittar ett par tights med palljetter, så jag går in och provar de, men sen när vi har tagit kort på mig så ska jag dra bort draperiet till provrummet så åker den ner rakt ner i huvudet på mig! Så jag sätter mig ner och börjar gapskratta, men snacka om att det gjorde ont.. Så man har ju verkligen schyssta kompisar som tar kort också! Men det visade sig att stången  som håller upp draperiet var lös..

Sen så åt vi på Joe's Diner, alla beställde en pomme frites tallrik, så testade pomme frites på baguetten, (har haft så lust att testa det sen jag såg Wild Child) Men vet ni vad! Det är faktiskt gott, ni borde testa! :D
Efter det gick vi bara runt och kollade runt lite, jag köpte örhängen på Zarcillo, mer shopping blev det faktiskt inte. :)

Men har inte tid att blogga mer nu, ska hoppa in i duschen sen ska jag sova, men bilder kommer när jag har fått de från Malin. : - )

Ha det bra ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0