ALDRIG mer Burn !

Ikväll så var jag och Malin ute för att bara gå en liten sväng, fast allt slutade med att vi stack in till Coop för att köpa Burn. Vi köpte den minsta burken som jag drack upp före Malin ( brukar alltid vara Malin som dricker upp före mig, och nu så drack hon säkert upp den minst 10 minuter efter mig, ;) så mötte vi några andra kompisar som vi stod å snackade med en lååång stund, så fick vi köpt en till Burn fast nu en halv liter som jag drack upp på 5 - 6 minuter.. så fick till och med hjälpa Malin att dricka upp hennes också så jag drack nog sammanlagt minst en liter burn nu ikväll, så fy vad jag mår dåligt ! xD
Så blir nog länge tills jag dricker burn igen, ;)



Kommentarer
Postat av: malin

ett bra dåligt?, fy fan va grymt Speedad man blir, så jävla hög kände jag mig xD, var ju nästan rent ut sagt berusad, vi får köpa Red Bull nästa gång :D ska du inte dricka Burn mer? haha ^^

2009-10-01 @ 22:08:25
Postat av: Madeleine Olofsson

haha,nej xD fy mår verkligen skit ! :o

2009-10-01 @ 22:42:48
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0